Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Možná kdybyste nepoužívala XY, tak si toho všimne někdo, kdo s tím i může něco udělat. Kraj od kraje se liší (ne)schopnosti koordinátorů a návrhářů jízdních řádů. Pravda je, že většina dopravců i krajských koordinátorů je značně neflexibilní co se operativních změn týče. A pokud někde ohlásí, že se půl roku bude opravovat silnice, tak by to v jízdním řádu zohlednit prostě měli. Totéž platí pro pravidelné zácpy nebo špatný stav jízdní dráhy. Nevím kdo kam komu volá, ale tady nemá moc cenu oslovovat dopravce, ale přímo krajského koordinátora, v případě nespolupráce, kraj samotný. Nejlepší je sbírat data konkrétního čísla spoje konkrétní linky a pak je předat koordinátorovi. Když to nepůjde, tak někomu z kraje (mohli by spolupracovat, nejde o peníze jen o to posunout čas dopředu/dozadu).

0 0
možnosti
HH

Pane Petře, klidně spoj a zastávku jmenuji - konkrétně se jedná o linku 188 a trasu u metra Strašnická. Ale nepovažovala jsem za nutné přesně jmenovat, protože tento problém se jistě netýká jen jedné stanice a linky v Praze, ale dalších v celé republice. A již jsem obvolávala a obepisovala, co se dalo a stále se nic neděje. Tak jsem s problémem alespoň chtěla seznámit veřejnost. A zajímalo mě, jestli i ostatní mají podobný problém...

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,10
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.