Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Než skončí reklamy, většinou už nevím o čem bylo to před nimi. ;-(

0 0
možnosti

Reklama je dalším fakturem spolehlivě ohlupujícím naši současnou lidskou populaci. Samozřejmě mi někdo rád poradí, ať tu televizi vypnu a jde třeba ven, ale přece jen bych se rád někdy podíval na nějaký pěkný film, hudební pořad nebo dokument. A bez reklam to, bohužel, skoro nejde. A tak vzpomínám na naše idylické mládí, kdy bylo reklam kolem nás opravdu minimum. A nejen reklam.

0 0
možnosti

No, nějak se ten pěkný film, či hudební pořad zaplatit musí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Televizní reklamu mám celkem rád, umožňuje mi chodit kouřit na zápraží, aniž bych ztratil děj filmu. ;-D

3 0
možnosti

Škoda, že nejde dát antikarma. Stačí nebýt líný a buď to přepnout, nebo aspoň vypnout zvuk. Zřejmě bude pro vás novinkou i adßlock.

Z toho vašeho aktuálního výčtu jsem nic nepoznal, snad kromě kamionů coca-coly a milky (nevím ale, co má být ta jemnost v chování, to jsem opravdu nepobral). Tyto produkty jsou tu ale už hodně dlouho.

Jo a pokud je pravdou, že už nejsou tak chytlavé, tak je to jen dobře. To je totiž to nejhorší, co se může stát, když se to začne šířit mezi lidmi, co to papouškují. To se tomu pak člověk opravdu nevyhne.

0 0
možnosti

jojo, je to tak, pořád je strašně moc uživatelů tak hloupacatejch, že je ani nenapadne, že existuje příjemná možnost vypudit z webovejch stránek zbytečnej a nechtěnej balast a těšit se tak rychlýmu natáhnutí skutečnýho obsahu a nebejt při jeho čtení rušeni hejbacíma a vyskakovacíma nesmyslama

(a je to i na mobilech, to zbavení se toho otravnýho)

no a s filmama, seriálama a dokumentama to řeším tak, že si je nahrávám (dva USB tunery v PC, klasickou televizi už ani nemám) a při koukání přeskakuju předěly - reklamám se dá vyhnout, jen blbec to neumí...

no a pokud už nedopatřením nějakou musím shlídnout, aspoň si pamatuju, co nemám kupovat, primárně totiž kupuju to, na co reklamy nejsou nebo o nich nevím

0 0
možnosti

...jo jo,jsem ščastná,že nemám televizi;-D

2 0
možnosti

Je zajímavé, že proti reklamám jako v podstatě zcela zbytečnému plýtvání energiemi i materiály nikdy nevystupují žádní ekologové a ochránci životního prostředí od studentů po ministerstvo.

3 0
možnosti
Foto

Já mám reklamy ráda a i v poslední době jsou některé povedené. Například "dáš si Fofolu?". A nebo ten "seriál" o airbank. Naopak nesnáším reklamy na tablety do myčky, prací prášky a dále pak reklamy, které člověk může vidět třeba desetkrát a pořád nechápe, jaký produkt propagují.

0 0
možnosti
Foto

Ge money má boží kočku,;-D přesto jsem si vybrala jinou banku..

0 0
možnosti

Mě fascinujou reklamy na prací prášky, už od doby " Vy zírate my zíráme" Za těch 25 let by podle reklam musel stačit náprstek prášku na cejchy pro celou rodinu. Praxí ovšem zjistíte, že českej Ariel nepere zdaleka tak dobře jako ten německej. Takže vozím své náročné ženě levnej prášek od Aldiho, který na který nikde reklama není, ale pere líp než ten Ariel.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní, mě zase fascinují prohlášení "pere líp". Co to znamená? Podle mých zkušeností perou Ariely, Lanzy a Persily zhruba stejně. Na cejchy opravdu stačí náprstek, protože normální cejchy se perou na 90 stupňů, takže prášku téměř netřeba.

0 0
možnosti
Foto

J52a78n57a 49M53a17j20o69v17á

31. 7. 2015 20:24

Máme to doma vyvážené. Dcera při reklamách bystří a ožívá a já mám nějakou "mozkovou reklamoslepotu" - prostě jakmile začne reklama, vypnu. Takže kromě svojí oblíbené "...a bude mít ty dlouhý zahnutý zuby nahoře?" si prostě nepamatuji žádnou :-).

3 0
možnosti
Foto

Poněkud mne pobavila věta hned v úvodu: "Jak jinak by se zákazníci dozvěděli o nových výrobcích, báječných knihách, zábavných časopisech či jakémkoliv artiklu, který vám připadne na mysl?"

Na té Vaší Obchodní akademii mají zajímavé názory, Tohle bylo ideologické heslo reklamy v dobách minulých. Dneska má reklama jediný cíl: prodat zboží zákazníkovi v kapitalistickém zbožním přebytku.

A peklo? Reklama je jako každé jiné "zboží". Jindy horší, jindy lepší. Ani rohlík nevyrobíte pořád stejně velký, stejný tvarem, stejně posypaný, stejně "vypečený" ;-), stejně chutný mezi různými výrobními šaržemi...

Ale karmu vám dám za jinak hezké povídání a Váš bezesporu hezký vztah k reklamě. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 5,92
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.