Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P34e60t87r 50M41u90n19z34a66r

17. 2. 2016 21:19

Netvrdím, že Deaver píše špatně, ale často mě to řešení přijde jako deus ex machina, kdy často zachrání oběť na poslední chvíli. Když se to stane poněkolikáté přijde to už trapné. Občas je rozuzlení vyloženě v rozporu s logikou, nebo s tím co je řečeno čtenáři předtím.

Ovšem co mě dostalo do kolen je když nechá svého hrdinu/nku navigovat pomocí GPS v podzemí. To jsem řval v duchu smíchy.

Tak za mně už Deavera ne, jsou lepší autoři.

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,10
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.