Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Tvém místě bych si PR články domluvil s redakcí ...

0 0
možnosti

Páni, škoda, že si nepamatuji, kdy jsme si potykali, pane Boháčku. Vypadáte jako sympaťák. :-) Nejedná se o PR článek, ale o MŮJ NÁZOR po zhlédnutí generálky. Což jsem tedy po reakcích v diskuzi pod článek připsala, abych předešla dalším. Prostě se mi ta hra líbí už po generálce, to snad není zakázané...

1 0
možnosti
Foto

Pěkný pokus o reklamu, vzledem k tomu, že teprve v úterý 1. 3. je předpremiéra.

A dále - tato hra byla již mnohokrát uvedena, nejen jako divadlo.

Divadlo v Karlíně v r. 1998 uvedlo Klec bláznů.

Klec bláznů je taé filmová adaptace z roku 1978, podle hry Jean Poireta z roku 1973.

Na ni "navázala" neméně úspěná filmová adaptace oné divadelní hry z r. 1996 - Ptačí klec.

0 0
možnosti

To není pokus o reklamu, ale článek na základě zhlédnuté generálky 23. 2. a spokojenosti z ní. A že byla uvedena, jistě všichni vědí, já osobně zbožňuju filmovou verzi, tedy Ptačí klec s Robinem Williamsem. A doufám, že se stejně bude líbit i nejnovější verze z Celetné. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,15
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.