Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Přečetla jsem ji, je výborná. Akorát jsem tam našla dvě nesrozumitelnosti v překladu a myslím, že i pravopisné chyby. Za to ale Felix Francis nemůže.Dokud knížky překládala paní Moserová a vydávala je Olympia, tak se to nestávalo.

0 0
možnosti
Foto

K27a74r35e81l 74M39á69d35l42e

19. 7. 2016 18:40

Neznám, z nostalgie zkusím. Dick Francis - jasný nástup do čtvrteční fronty před Arbesem. Až v perestrojkové době bylo možno francisovky koupit bez fronty ještě dva nebo tři dny v knihkupectví Olympie.

0 0
možnosti
Foto

Skoda, že mne zrovna koníčci a dostihy neoslovují. Jednu-dvě "francisovky" jsem přečetl a byly opravdu dobře napsané.

Ale právě kvůli té tématice jsem další čtení vzdal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 5,92
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.