Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chápu, že potřebujete zvednout čtenost vašich blogů, jelikož tohle je osvědčené téma. A když přidáte krapet rádoby pomlouvačného humoru, tak se vám to i z části podaří, jelikož na toto téma lidé slyší. Obsahově si to však zájem nezaslouží Rv.

0 0
možnosti

P97e11t52r 96B28ü94r64g39e63r

28. 8. 2017 10:57

Jak může být svět k autorce blogu tak nespravedlivý? Úžasné ženě renezančních zájmů přistrkovat všechny ty mouly,trouby, podvodníčky, dědky. To přece není možné ani ze statistického pohledu. A jestli ano, tak jistojistě celé lidstvo vymře!:-)

0 0
možnosti

je vidět že většina v seznamce děla zásadní chybu. Co nejdříve na rande. Doporučuji alespoň měsíc korespondovat, a teprve pak se setkat. Do té doby se leccos o něm od něj dozvíte a bude si o čem povídat a nějaké nedostatky, které má každý nebudou tak vadit.

0 0
možnosti
Foto

nezakopne, teda pokud tomu vybranemu sikovne nenastavite nohu :D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pěkné počtení, výborně napsáno! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,16
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.