Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jé, Anna, moje srdeční záležitost už od dětství, kdy se v knihovnách v dětském oddělení tato kniha vyskytovala. Teď už mám doma celou sérii, ale než mi ji manžel před pár lety objednal z Kanady, předcházela tomu značná anabáze při jejich shánění po knihkupectvích a antikvariátech doma i v zahraničí (bez většího úspěchu). A teď se mi dostal do ruky katalog dětských knih, kde bylo možné konečně objednat první díl i v češtině, tak jsem ho hned objednala jakože pro dceru, ale dám ho určitě přečíst i mámě, které jsem o Anně vyprávěla, ale jak nevládně angličtinou, zatím si ji v reálu nemohla užít, no a samozřejmě si jej přečtu i já :-) A tohle je další tip, kterého zřejmě využiju, Anny ze Zeleného domu není nikdy dost. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS