Vzpomínky jako živé

Taky fotíte během dovolené, narozeninové oslavy či jiné výjimečné události stovky snímků, na které se pak už nikdy nepodíváte? Vytvořte si originální a nenapodobitelnou fotoknihu, kterou zaručeně rádi a nejednou otevřete.

Digitální věk, kdy umí obrázek mobilem cvaknout každé malé dítě, s sebou mimo pohodlnosti přinesl i úskalí, že nehledíme na kvantitu fotografií. Nepovedla se? Nevadí, uděláme dvacet dalších a pak se nějaké vyberou.

Jenže, po návratu z dovolené už nikdo nemá čas ani chuť zasednout na dva dny k počítači nebo telefonu a všechno roztřídit. Tím pádem ukážeme na displeji pět fotek u prvního kafe, a pak začnou vzpomínky pomalu matnět, až se skoro vytratí a postupně je nahradí nové. S další dovolenou nebo jinou zapamatování hodnou akcí vám opět vytane na mysli, že už ty fotky sakra musíte probrat, abyste je aspoň mohli babičce ukázat u bábovky.

Měla jsem stejný problém, desítky, stovky, nesmyslné tisíce obrázků, které plnily paměťové karty a disk v počítači, ale stále se s nimi nic nedělo. Pak jsem objevila bezmála kouzelný způsob, jak snímky vážně probrat a z těch nejlepších udělat třeba i dojemný a krásný dárek.

Fotokniha, plná mých vlastních fotografií, k nimž si mohu dopsat soukromé vzpomínky či vtípky, se u nás doma stala neodmyslitelnou součástí Vánoc. Zkoušela jsem různé firmy, rozličné druhy i způsoby zpracování, až jsem letos zakotvila u Saal Digital. Fotoknihu dostanete až pod nos, na krásném lesklém papíře a v příjemných deskách. Navíc si díky snadnému programu vytvoříte fotoknihu opravdu svou, jedinečnou a nezaměnitelnou.

Bála jsem se, že třeba mobilní fotky nevyjdou hezky, ale výsledek mě opravdu nadchl. Vybrala jsem rodičům snímky z dovolené. Aby byla nějaká legrace, brouzdala jsem napříč dovolenými a vybírala ty snímky, co by se jistě zavrhly a zahodily… kdyby měl kdo je vybrat či vytřídit. Teď se díky nádherné fotoknize můžeme s rodinou a známými od srdce zasmát a zavzpomínat, jak tam bylo krásně a co jsme zažili.

Dejte si tu práci a proberte se tím pomyslným stohem vzpomínek. Třeba vás překvapí, na co všechno už jste zapomněli. A budete-li hledat, kde fotoknihu vytisknout, já osobně vřele doporučuji právě Saal Digital. Vzpomínky se tak uchovají svěží a nečekaně živé.

Autor: Helena Herynková | pátek 19.5.2017 9:47 | karma článku: 7,33 | přečteno: 101x
  • Další články autora

Helena Herynková

Kde vzít lásku a nekrást

2.3.2024 v 11:28 | Karma: 4,58

Helena Herynková

Srdce včelařky patří úlu

31.1.2024 v 13:09 | Karma: 6,38

Helena Herynková

Není plevel jako plevel

11.1.2024 v 16:10 | Karma: 9,21

Helena Herynková

Rozhodněte se pro klid

21.12.2023 v 12:47 | Karma: 5,17

Helena Herynková

Potěšte zahradní kutily

19.12.2023 v 11:57 | Karma: 5,76

Helena Herynková

Cesta ze tmy ke světlu

12.12.2023 v 13:01 | Karma: 5,90

Helena Herynková

Hodně překvapivé čtení

30.11.2023 v 16:42 | Karma: 5,95

Helena Herynková

Kanadský literární road trip

25.11.2023 v 12:20 | Karma: 6,33
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,15
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.