Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Vzpomínám na sofistikovanou reklamu na ČS Aral někdy v 90. letech, z novějších na mrože-vybrali bezva chlapy-konečně někde nebyla polonahá žena :-) ale většinou mě reklamy štvou, hlavně na argin max- trapné,trapné,trapné. Jakmile je atraktivní film, tak je v něm 7-5 reklamních bloků o vyšší hlasitosti než film.Dopadli jsme tak, že filmy natáčíme, mažeme reklamy a televizor nám slouží jako promítací plocha. Aspoň že na ČT 24 nejsou.

0 0
možnosti
Foto

Na každého reklama reaguje a působí jinak.  Je správné, že pokud sledujete něco zdarma, že si na to ten vysílající musí nějak vydělat.  Například reklamou.   Jediná reklama, která mě štvala byla ta v ČT, ale minimálně půl roku jsem žádný program ČT  nenavolil, tak nevím, zda tam ta reklama ještě je.

0 2
možnosti
JH

Máte pravdu. Mám někdy pocit, že reklama je tím, co se vysílá a ty seriály nebo filmy jsou jen doplněk zboží. Jak smutné. Myslím, že nová televizní rada pro reklamu už s tím začíná něco dělat. Jinak se lidi přestanou dívat na televizi. K tomu, aby se dívali na reklamy si mohou číst noviny z Kauflandu nebo Avízo. Televizi prostě odhlásí. Už jsem to slyšela od mnoha lidí.

0 0
možnosti
Foto

Ještě jsme, vážená, DALEKO za západem ve smyslu přerušování filmů reklamou. Podíval jsme se v r. 91 do USA a nestačil jsem zírat. Zajásal jsem, když dávali v TV mlj oblíbený film Někdo to rád horké a nespočetné přerušování filmu blokem reklam bylo skoro stejně dlouhé, jako odehraná cast filmu - a tipuji, že jich bylo kolem deseti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 6,09
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.