Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S mnohými myšlenkami se ztotožňuji R^

1 0
možnosti
Foto

rucni prace jen hackovani?;-D

0 0
možnosti

J81a69r20a 58R56a69n49k

30. 8. 2016 19:47

Ano....uz nikdy vice domovni a ulicni duverkyne:-)R^

0 0
možnosti

A jak jste přišla na to, že si nevážíme svobody moci vyjádřit svůj názor, nebo jiných svobod? Zvlášť v dnešní době se lidé rvou o své svobody co jim síly stačí.

0 0
možnosti

Občas mi to prostě tak přijde. Že lidi sice mají spoustu řečí, ale vlastně nevědí, zač a proč hartusí...

1 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno, dal jsem karmu! R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Bohužel, z mnohých vzpomínek na mnohé se stal i toliko obchod, nejednou až na úrovni ,,kšeftování s ostaky":-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 5,92
  • Průměrná čtenost 284x
Narodila jsem se a žiju v Praze, vystudovala jsem Obchodní akademii. Dvacet let jsem pracovala v oblasti knižního marketingu a PR. Od podzimu 2022 jsem přesídlila do bankovnictví, ale vášeň pro psaní a knihy mě rozhodně neopustila. Ve volném čase píši divadelní a knižní recenze, nebo glosy k současnému dění, a s chutí pěšky objevuji různá zákoutí krásné Prahy.