Diskuse
Peklo zvané televizní reklama
Děkujeme za pochopení.
J92a80k87u52b 56K72a64v29k81a
Než skončí reklamy, většinou už nevím o čem bylo to před nimi.
O83l59d48ř39i50c83h 83H90r29e30j48s69e80m83n97o32u
Reklama je dalším fakturem spolehlivě ohlupujícím naši současnou lidskou populaci. Samozřejmě mi někdo rád poradí, ať tu televizi vypnu a jde třeba ven, ale přece jen bych se rád někdy podíval na nějaký pěkný film, hudební pořad nebo dokument. A bez reklam to, bohužel, skoro nejde. A tak vzpomínám na naše idylické mládí, kdy bylo reklam kolem nás opravdu minimum. A nejen reklam.
Z35b80y65n24ě97k 39H70l42á60s66n18ý
No, nějak se ten pěkný film, či hudební pořad zaplatit musí.
L80a17d80i16s89l51a32v 70S29t47r84n55a19d
Televizní reklamu mám celkem rád, umožňuje mi chodit kouřit na zápraží, aniž bych ztratil děj filmu.
Z12b56y89n52ě60k 90Š21a95f88a29r31č91í97k
Škoda, že nejde dát antikarma. Stačí nebýt líný a buď to přepnout, nebo aspoň vypnout zvuk. Zřejmě bude pro vás novinkou i adßlock.
Z toho vašeho aktuálního výčtu jsem nic nepoznal, snad kromě kamionů coca-coly a milky (nevím ale, co má být ta jemnost v chování, to jsem opravdu nepobral). Tyto produkty jsou tu ale už hodně dlouho.
Jo a pokud je pravdou, že už nejsou tak chytlavé, tak je to jen dobře. To je totiž to nejhorší, co se může stát, když se to začne šířit mezi lidmi, co to papouškují. To se tomu pak člověk opravdu nevyhne.
P15a82v54e88l 15J77a83n74s12a
jojo, je to tak, pořád je strašně moc uživatelů tak hloupacatejch, že je ani nenapadne, že existuje příjemná možnost vypudit z webovejch stránek zbytečnej a nechtěnej balast a těšit se tak rychlýmu natáhnutí skutečnýho obsahu a nebejt při jeho čtení rušeni hejbacíma a vyskakovacíma nesmyslama
(a je to i na mobilech, to zbavení se toho otravnýho)
no a s filmama, seriálama a dokumentama to řeším tak, že si je nahrávám (dva USB tunery v PC, klasickou televizi už ani nemám) a při koukání přeskakuju předěly - reklamám se dá vyhnout, jen blbec to neumí...
no a pokud už nedopatřením nějakou musím shlídnout, aspoň si pamatuju, co nemám kupovat, primárně totiž kupuju to, na co reklamy nejsou nebo o nich nevím
K83a47t23k58a 28Č57e22c78h84o50v35á
...jo jo,jsem ščastná,že nemám televizi
L56a22d51i48s27l80a68v 54Z21o91c86h
Je zajímavé, že proti reklamám jako v podstatě zcela zbytečnému plýtvání energiemi i materiály nikdy nevystupují žádní ekologové a ochránci životního prostředí od studentů po ministerstvo.
L59e24o90n46t49ý26n40a 41C16h70v43á98t72a51l39o12v72á
Já mám reklamy ráda a i v poslední době jsou některé povedené. Například "dáš si Fofolu?". A nebo ten "seriál" o airbank. Naopak nesnáším reklamy na tablety do myčky, prací prášky a dále pak reklamy, které člověk může vidět třeba desetkrát a pořád nechápe, jaký produkt propagují.
J63a82n20a 43M79a66j51o92v41á
Ge money má boží kočku, přesto jsem si vybrala jinou banku..
Z15b70y34n19ě39k 62H20l95á87s97n66ý
Mě fascinujou reklamy na prací prášky, už od doby " Vy zírate my zíráme" Za těch 25 let by podle reklam musel stačit náprstek prášku na cejchy pro celou rodinu. Praxí ovšem zjistíte, že českej Ariel nepere zdaleka tak dobře jako ten německej. Takže vozím své náročné ženě levnej prášek od Aldiho, který na který nikde reklama není, ale pere líp než ten Ariel.
L80e18o95n47t53ý44n63a 22C22h77v96á87t78a94l90o38v80á
Zvláštní, mě zase fascinují prohlášení "pere líp". Co to znamená? Podle mých zkušeností perou Ariely, Lanzy a Persily zhruba stejně. Na cejchy opravdu stačí náprstek, protože normální cejchy se perou na 90 stupňů, takže prášku téměř netřeba.
J52a78n57a 49M53a17j20o69v17á
Máme to doma vyvážené. Dcera při reklamách bystří a ožívá a já mám nějakou "mozkovou reklamoslepotu" - prostě jakmile začne reklama, vypnu. Takže kromě svojí oblíbené "...a bude mít ty dlouhý zahnutý zuby nahoře?" si prostě nepamatuji žádnou :-).
M96a40r79t88i75n 63F40a45l90t54ý86n
Poněkud mne pobavila věta hned v úvodu: "Jak jinak by se zákazníci dozvěděli o nových výrobcích, báječných knihách, zábavných časopisech či jakémkoliv artiklu, který vám připadne na mysl?"
Na té Vaší Obchodní akademii mají zajímavé názory, Tohle bylo ideologické heslo reklamy v dobách minulých. Dneska má reklama jediný cíl: prodat zboží zákazníkovi v kapitalistickém zbožním přebytku.
A peklo? Reklama je jako každé jiné "zboží". Jindy horší, jindy lepší. Ani rohlík nevyrobíte pořád stejně velký, stejný tvarem, stejně posypaný, stejně "vypečený" , stejně chutný mezi různými výrobními šaržemi...
Ale karmu vám dám za jinak hezké povídání a Váš bezesporu hezký vztah k reklamě.
- Počet článků 171
- Celková karma 6,09
- Průměrná čtenost 284x